ECS също показа модел с Х58

През изминалите месеци и дни доста от по-известните производители на дънни платки показваха кратки данни и снимки за своите предложения използващи последния чипсет на Intel – X58. Сред тези производители ...



Kingston с детайли около DDR3 продуктите си

Компанията Kingston Technology, която е една от водещите фирми производители на памети, показа детайли около новата си серия триканални комплекти предназначени за следващото поколение процесори ...



VIA представиха mini-ITX платка за Nano

Преди няколко месеца VIA Technologies предизвикаха доста дискусии относно бъдещият си процесор с кодово наименование Nano. От тогава обаче, до момента не успяхме да видим кой знае колко интересна ...



SIS все още няма да напуска пазара на чипсети

Silicon Integrated Systems или по-познати като SIS отдавна не ни бяха радвали с нов чипсет за който и да е от двата производители на х86 съвместими процесори. Изглежда AMD, Intel и NVIDIA са ...



История

 

 

 

 

"БИК – Българска издателска компания" е създадена през 1997 г. като частно дружество за издателска и рекламна дейност. През месец юли 1997 г. излиза първият брой на вестник "Компютри", седмичник за компютърна техника, ИТ технологии, комуникации и интернет. През годините вестникът набира популярност и се утвърждава като най-тиражираното ИТ издание в България. Според социологическите проучвания на медийния пазар вестник "Компютри" по тираж е в първата десетка, а по рекламни обеми е на трето място сред цялата седмична преса в страната.

 

• Сайтът на БИК www.computers.bg стартира през юни 1999 г. Идеята му е да предлага ежедневна информация за събитията и новините в ИТ областта и интересни статии на софтуерна и хардуерна тематика. Чрез рубриката "Техно пазар онлайн" се стремим да предоставим актуална ценова информация от търговските ИТ фирми, информация за промоции, нови продукти и препоръки към клиентите.

За хората с повишени интереси в ИТ областта, Българска издателска компания поддържа сайтовете www.hardware.bg и www.software.bg . Плановете на издателството в края на 2007 година да започне активна работа по развитието на WEB изданията и те да се превърнат в сериозна алтернатива на печатните медии.

 

• От месец януари 2002 г. БИК разполага със собствена печатна база. Печатната база е оборудвана съгласно съвременните изисквания на печата и отпечатва както собствените издания на дружеството, така и рекламни материали, брошури, плакати и печатни издания за външни клиенти. През м.08.2006 година, с цел повишаване качеството на продукцията, Бъларска издателска компания направи серизни ремонти, подобрения и преобродване на печатната база.

 

• През февруари 2002 г. издателството създаде дизайнерско студио FVD (Future Vision Design). Нашите дизайнери разработват рекламни проекти и цялостно рекламно обслужване на големи търговски компании в България.

 

• Списание "Черга БГ" е месечно издание с обем повече от 80 страници, чийто първи брой излезе на пазара през август 2005 г. Това е VIP списание на български и английски език, което представя българските продукти, култура, история и традиции. То се разпространява чрез ръчна продажба в луксозни търговски обекти и безплатно на бордовете на повече от 14 български и чужди авиокомпании, които летят от Летище София до всички краища на света. В началото на 2008 година Българска издателска компания планира да развива сайта www.cherga.bg и да го превърне в алтернатина web-медиа, с ежедневна актуализация на материали и новини от България.

 

• "Hi Fest" – това е ИТ събитието, организирано ежегодно от БИК. От декември 2002 г. всяка година даваме възможност на хората с повишени интереси в ИТ областта да премерят сили в конкурсите в рамките на събитието. Най-голям интерес и напрежение сред посетителите предизвикват конкурсите за овърклок и за мрежова сигурност – "Hack Attack". Професионалната и атрактивна организация на събитието привличат голям брой посетители и участници и допринасят за положителния имидж на Българска издателска компания.

 

• От месец декември 2005 г. БИК издава списание "Офис Асистент", лайфстайл издание за работното място. Списанието предоставя полезна ценова информация и редакционни материали, предназначени за работещите хора, разпространява се чрез ръчна продажба в подбрани търговски обекти и безплатно в офисните сгради чрез директна доставка до фирми от различни браншове.

• През м.06.2007 година Българска издателска компания подготви документи за ПРОСПЕКТ за първично публично предлгане на акции на Българската фондова борса. Спада на продажбите на борсата станаха причина компанията на, на този етап да се откаже от предлагане на ПРОСПЕКТА.

• През м.10.2007 година, Българска издателска компания събра екип от специалисти за разработка на проекти по Европейски програми. Екипът работи успешно както по проекти за външни фирми, така и по проекти на издателството. Програмите, които сме спечелили до момента и тези, по които продължаваме да работим ще дадат още по-добри възможности за развитие на някои от дейностите на компанията.

• От м.11.2007 година, Българска издателска компания оборудва собствен coll – център. Центърът предлага услуги към външни фирми и освен това работи като контактен център за организиране на срещи за рекламния отдел и промоции на издателството. Дружеството инвестира и в разработването на специализиран софтуер за работа на coll център.

• През м.12. 2007 година, Българска издателска компания оборудва собствено фотографско студио за продуктова реклама. Тази дейност се явява като продължение на услугите по дизайн, предпечат и печат, които компанията е предлагала до момента. Студиото работи под търговска марка "OXY" и се намира на територията на ТЦ " БОИЛА"..

• От м.03.2008 година Българска издателска компания започна да развива собствен рекламен отдел, първоначално в София, а в последствие и чрез отваряне на рекламни офиси във Варна, Бургас и Пловдив.

Нашата мисия: предлагане на изгодни условия и качествено обслужване на клиентите и своевременно предоставяне на актуална информация от сферата на информационните технологии на страниците на изданията ни.

Изградили сме фирмената си политика на базата на изискванията на клиента:

* Клиентът не зависи от нас, ние зависим от него.

* Клиентът не прекъсва работата ни, той е целта на нашата работа.

* Ние не му правим услуга, като го обслужваме, а напротив той ни прави услуга, като ни дава тази възможност.

* Клиентът е човек, който предявява желанията си; нашата работа е да обслужваме клиентите рентабилно и при взаимна изгода.






loading
www.computers.bg © 2011 Всички права запазени.     Сайта изработен от plxWebDev